Totalt antall sidevisninger

fredag 17. februar 2012

Velkommen.....

til denne bloggen. :)

Forfatteren av bloggen e ei jenta på 25 år fra Bodø som for 2 år sida fant ut at det og strekke og brodere, ja det va jammen artig, givanes og utfordranes.
Her i huset starta man ikke med det aller aller enkleste, en løper va første broderi prosjekt, med ganske innvikla mønster, mens ho mor bestemte sæ før og test ut strekkeferdigheta med og strekke en genser!!!! i str nyfødt (siden æ va gravid).

Vel løpern e nu enda per i dag ikke ferdig, den ligg nu nedpakka i skapet på rotrommet, men gensern?.... joda det vart nu en genser. Kordan str den va og om æ vil kalle det en genser som sku ligne på tegninga i oppskrifta vet æ nu ikke. Æ skal legge ut bilde a den seinere om æ tør.

Men der det e håp og tro, jo der e det løsninge. Æ satt mæ ned og nileste strekkebøker, metoda, og takk gud for www.garnstudio.no og deres videoa med teknikka. :)

Så min først endelige plagg æ vart fornøyd med e altså heldressen i Dalegarn Babyull i str 0-3 mnd. (Bilde kommer)
Raglanfelling i hals, og i stedet for knapper så sa svigermor at det var lurt med glidelås... så.... glidelås ble det.

Så meningen med denne bloggen er altså og legge ut mine broderie, syarbeid og strikkerier..

Så stay tuned peops. :)

2 kommentarer:

  1. Skal bli artig å følge deg!
    Lykke til med bloggingen og god helg!
    -Hilde :)

    SvarSlett
  2. Hehe, jeg flirer nå av selvironien over genserprosjektet..
    Så koselig at du har funnet gleden i håndarbeid da.. Finnes ikke noe som er så koselig og avslappende som det, synes jeg.
    Jeg ønsker deg lykke til med blogging og håndarbeid, og så legger jeg meg til som følger.
    Blir artig å se dine prosjekter fremover.
    Velkommen inn til meg også om du har lyst.. :)
    Klem, Kristin

    SvarSlett