Totalt antall sidevisninger

fredag 17. februar 2012

Året 2011



Bilde til venstre: Halvparten av dressen i str 3 mnd fra Dalegarn. Brukt Dalegarn Babyull og pinne 3.. Endelig resultat kommer senere, men den er ferdig.

Bilde 2: Vinvesker, ble en slager til årets julegaveliste, pluss noen bestillinger fra nære og kjente som ville kjøpe.



Alle disse luene, teppet, vottene og sokkene er en del av di produktene jeg har strikket og som skal gies til barne/nyfødtintensiven ved Nordlandssykehuset Bodø. Da jeg i Januar fødte verdenes vakreste skatt, som måtte tilbringe de 14 første dagene der, gikk det opp for meg, hvor fantastiske mennesker som jobber der. Masse syke barn som trenger deres omsorg, men som også trenger varme. Ergo har jeg brukt alt av reste garn og det jeg hadde råd til og avse til og strikke produkter små nøstene har bruk for.

Når jeg har strikka det jeg mener er nok, kommer jeg og lille mini til og lage fint kort, kjøpe kunstige blomster og en stor eske konfekt og dra og besøke damene og takke for all hjelp.





Første broderi duk, som dere ser, den er ikke ferdig. :)

Kanskje til neste jul






Skiltet som henger i spikerteltet vårt i vogna. Det er til mitt forsvar helt ferdig. :)








Her ser dere altså arbeider jeg har påbegynt, fullført, pakket bort, gitt bort i 2011.

I tillegg har jeg brodert en løper til campingvogna, laget 3 vogntepper til venniner som har ventet barn, laget en del strømper, votter og luer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar