Totalt antall sidevisninger

mandag 20. februar 2012

Nydelige farger..

For 10 dager siden fødte en vennine av meg en nydelig liten pike. Og jeg hev meg derfor rundt og strikke en liten nyfødt pakke til henne. :)



Settet består av sokker, lue og en hals. :) Disse er strikket i Dalegarn Alpakka garn. Det hvite garnet du ser der er faktisk dobbel tråd med lyselilla og hvitt, med Babyull. Settet er strikka etter enkle oppskrifter, halsen er noe forandret av meg selv. :) Synes fargene var helt utrolig vakre så det kommer jeg nok til og kjøpe enda mer av. :) Bare synd det koster 47 ,- nøstet..

Er i dag begynt på en vakker kjole/tunika til gudmorjenta mi, skal legge ut bilde etterhvert, er bare kommet til omgang 3 så er ikke mye og se på: :)

For di av dere som er nysgjerrig hvordan det se ut så se her: http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b21&d_id=17&lang=no

Jeg skal bruke andre farger. :) Nydelig til ei aktiv lita jenta.. :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar